Učitel jako zdroj motivace žákova školního výkonu v období adolescence – Bc. Veronika Mrázková
Bc. Veronika Mrázková
Diplomová práce
Učitel jako zdroj motivace žákova školního výkonu v období adolescence
Teacher as a source of motivation pupil's academic achievement in adolescence
Anotace:
Diplomová práce je dělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracováno téma motivace ve vzdělávacím procesu - motivace a učební výkonnost žáků, význam vnějších činitelů pro motivaci žáků, školní známky, motivační působení odměn a trestů, vztahy k druhým lidem a demotivační činitelé učení (zejména nuda a strach). Dále jsou popsány principy a metody zvyšování motivace žáků …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Anežka Volková
- Oponent: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - biologie, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení jako motivační prostředek ve škole
Andrea Jirásková -
Motivační systém podniku
Vít SLÁMA -
Motivace žáků ve výuce matematiky
Veronika Čumíčková -
Podíl učitele praktického vyučování na zvyšování motivace a zájmu o obor
Jana Vydrová -
Sociologický výzkum jako metoda hodnocení dopadů krátkodobých mezinárodních dobrovolnických projektů (workcampů) na místní komunitu
Kamila Zbuzková -
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva