The Use of CLIL in Teaching First Aid at the Lower-Secondary School – Bc. Eva Dvořáková
Bc. Eva Dvořáková
Master's thesis
The Use of CLIL in Teaching First Aid at the Lower-Secondary School
The Use of CLIL in Teaching First Aid at the Lower-Secondary School
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je využití metody CLIL při výuce první pomoci na druhém stupni základní školy. Zatímco teoretická část této práce popisuje metodu CLIL a její základní principy, empirická část pojednává o učebních plánech vypracovaných a vyučovaných na základní škole stejně jako zkoumá názory a postoje studentů a učitelů k učení a výuce první pomoci a metody CLIL v hodinách. Výzkum se zaměřuje …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is the use of CLIL in teaching first aid at the lover-secondary school. While the theoretical part of the thesis describes the CLIL method and its core principles, the empirical part deals with lesson plans elaborated and taught at the lower-secondary school as well as it explores students’ and teachers’ opinions and attitudes regarding the learning and teaching first …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h30mg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Integrované tematické vyučování
Jana MAJEROVÁ -
Integrovaná tématická výuka "Restaurace zdravé výživy" - zdravý den v malotřídní škole s využitím vrstevnického vyučování
Drahoslava Mikulášková