Bc. Tomáš Nemec
Diplomová práce
Budování značky
Brand building
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem Brand Building neboli budováním značky. Budování značky je důležitou součástí při vzniku a rozvoji úspěšné obchodní nebo výrobní společnosti. Téma diplomové práce si autor vybral záměrně, jelikož by rád jednou vybudoval vlastní úspěšnou společnost. Budování značky je komplexní činnost zasahující do mnoha oblastí lidského života. Těžko dnes najít člověka, který v současném …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of Brand Building or brand building. Brand building is an important part of the foundation and development of a successful business or manufacturing company. The theme of the master's thesis was chosen intentionally, since he would like to build his own successful company once. Brandbuilding is a complex activity involving many areas of human life. It is hard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k83ao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček