Bc. Tomáš Nemec
Master's thesis
Budování značky
Brand building
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem Brand Building neboli budováním značky. Budování značky je důležitou součástí při vzniku a rozvoji úspěšné obchodní nebo výrobní společnosti. Téma diplomové práce si autor vybral záměrně, jelikož by rád jednou vybudoval vlastní úspěšnou společnost. Budování značky je komplexní činnost zasahující do mnoha oblastí lidského života. Těžko dnes najít člověka, který v současném …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of Brand Building or brand building. Brand building is an important part of the foundation and development of a successful business or manufacturing company. The theme of the master's thesis was chosen intentionally, since he would like to build his own successful company once. Brandbuilding is a complex activity involving many areas of human life. It is hard …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k83ao/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček