Mgr. Adam Hrubý
Bakalářská práce
Vizuální kampaň hudební skupiny
Visual campaign of a music band
Anotace:
V teoretické části mé bakalářské práce se snažím zaměřit na problémy public relations a propagace; vymezit oblast pojmů použitelných pro marketing hudební skupiny. Vysvětluji klíčovost jednotného vizuálního stylu a důležitost přípravy vizuální kampaně. V praktické části se pak zabývám vývojem samotné značky, vizuálního stylu a jeho aplikace. Zmiňuji zásady kvalitního webu a odůvodňuji použití jednotlivých …víceAbstract:
In the theoretical part of my Bachelor's Thesis I try to point the aspects of public relations and propagation; to specify the range of notions efficient for the marketing of a music band. I explain the cruciality of an unified corporate design and the importance of the visual campaign preparation. Then, in the practical part I deal with the process of making the mark itself, the visual style and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wy6h3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah informačního a grafického designu s důrazem na webové prezentace
Jakub Beneš -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková