Filip Manert

Bakalářská práce

Influencer jako nástroj budování image značky

Influencer as a tool of building image of brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení principů fungování sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích, psychologii v marketingové komunikaci a definici corporate image a corporate identity. V práci je dotazníkovým šetřením ověřeno, jaký vliv má slavná osobnost na své sledující, a zda může tzv. influencer skrze marketing na sociální síti ovlivnit nákupní rozhodovací proces jeho cílové skupiny …více
Abstract:
The current bachelor thesis presents an explanation of the principles of social media functioning, social media marketing, psychology of marketing communication, and definitions of terms ‘corporate image’ and ‘corporate identity’. The thesis investigates the influence of famous person on their followers using a survey questionnaires, and whether an influencer can affect the purchasing decision process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Lenka Frýda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní