Analýza konkurenčního prostředí u vybraného podniku – Bc. Jan Komárek
Bc. Jan Komárek
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí u vybraného podniku
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí podniku ve firmě PERSEUS a.s., tento subjekt působí v zemědělském odvětví a jeho vývoj má tendenci růstu. Hlavními body jsou průzkum konkurenčního prostředí, analýza SWOT vyhodnocená maticí IFE a EFE. Dalším počinem je strategická mapa, ta poukazuje na konkurenční podniky v blízkosti firmy. Nelze opomenout Porterův model, Pest analýzu …víceAbstract:
The bachellor´s thesis focuses on the analysis of competition in the company Perseus Ltd, this company operates in the agriculture and its development is growing. The main points are competition research, Swot analysis evaluated by matrix IFE and EFE. Anothre part is the strategy map that shows a competing business nearby the company. We must not forget the Porter´s five forces model, Pest analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/adv1f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Hana Bartošová
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
An analysis of the effects of mergers and acquisitions on the financial performance and strategy of Deutsche Boerse Group AG
Irina Kazakova