Vymezení pojmu cílová skupina senioři – Bc. Veronika Fořtová
Bc. Veronika Fořtová
Diplomová práce
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Definition of the target group of seniors
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem seniorů z pohledu cílové skupiny marketingové komunikace. Zkoumá, jak se tento segment dále vnitřně dělí a jaká jsou jeho specifika a charakteristiky. Seniorskou populaci vymezuje na základě vybraných segmentačních kritérií. Práce reaguje na současnou diskuzi o nedostatečném zájmu marketingu o starší zákazníky. Cílem je zmapovat stav mezi cílovou skupinou …víceAbstract:
My diplom thesis focuses on the current theme of seniors as seen by the target group of marketing communication. It studies the internal division of the segment and focuses on its specifics and characteristics. The senior population is defined on the basis of selected segmentation criteria. The thesis responds to the current problematic of the insufficient interest in elderly costumers. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/su4vt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková