Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu – Bc. Olga Vorobei
Bc. Olga Vorobei
Master's thesis
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Podcasting As a Modern Digital Marketing Tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím podcastingu jako moderního nástroje digitálního marketingu a jeho vlivem na povědomí o značce a loajalitu zákazníků. S narůstající rezistencí vůči tradiční reklamě a přeplněním reklamních kanálů představuje podcasting inovativní řešení, jak angažovat cílové publikum interaktivně a osobně. Práce zahrnuje komplexní analýzu současného stavu a potenciálu podcastingu v …moreAbstract:
The thesis explores the use of podcasting as a modern digital marketing tool and its impact on brand awareness and customer loyalty. With increasing resistance to traditional advertising and the saturation of advertising channels, podcasting represents an innovative solution for engaging the target audience interactively and personally. The work includes a comprehensive analysis of the current state …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cwfbn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová