Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu – Bc. Olga Vorobei
Bc. Olga Vorobei
Master's thesis
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Podcasting As a Modern Digital Marketing Tool
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím podcastingu jako moderního nástroje digitálního marketingu a jeho vlivem na povědomí o značce a loajalitu zákazníků. S narůstající rezistencí vůči tradiční reklamě a přeplněním reklamních kanálů představuje podcasting inovativní řešení, jak angažovat cílové publikum interaktivně a osobně. Práce zahrnuje komplexní analýzu současného stavu a potenciálu podcastingu v …viacAbstract:
The thesis explores the use of podcasting as a modern digital marketing tool and its impact on brand awareness and customer loyalty. With increasing resistance to traditional advertising and the saturation of advertising channels, podcasting represents an innovative solution for engaging the target audience interactively and personally. The work includes a comprehensive analysis of the current state …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cwfbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová