Ing. Katarína Kubindová

Diplomová práce

Inovace a Customer Relationship Management

Innovation and Customer Relationship Management
Abstract:
The object of the thesis “Innovation and Customer Relationship Management” is to analyze the Customer Relationship Management in relation to the innovation and to find the weaknesses in the area of innovation in a company. The first part includes the theoretical review of this topic with the emphasis on relation between innovation and Customer Relationship Management. According to these theoretical …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Inovácie a riadenie vzťahov so zákazníkmi“ je analýza riadenia vzťahu so zákazníkmi vo vzťahu k inováciám a nájdenie slabých stránok v oblasti inovácií. Prvá časť obsahuje teoretický rozbor danej problematiky, pričom dôraz je kladený na oblasť prepájajúcu inovácie a riadenie vzťahu so zákazníkmi. V druhej časti je na základe teoretických poznatkov analyzované riadenie vzťahov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta