Inovace a Customer Relationship Management – Ing. Katarína Kubindová
Ing. Katarína Kubindová
Diplomová práce
Inovace a Customer Relationship Management
Innovation and Customer Relationship Management
Abstract:
The object of the thesis “Innovation and Customer Relationship Management” is to analyze the Customer Relationship Management in relation to the innovation and to find the weaknesses in the area of innovation in a company. The first part includes the theoretical review of this topic with the emphasis on relation between innovation and Customer Relationship Management. According to these theoretical …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Inovácie a riadenie vzťahov so zákazníkmi“ je analýza riadenia vzťahu so zákazníkmi vo vzťahu k inováciám a nájdenie slabých stránok v oblasti inovácií. Prvá časť obsahuje teoretický rozbor danej problematiky, pričom dôraz je kladený na oblasť prepájajúcu inovácie a riadenie vzťahu so zákazníkmi. V druhej časti je na základe teoretických poznatkov analyzované riadenie vzťahov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w9axl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane