Adriana Hrušková
Bakalářská práce
Reklama na internetu
Advertisement on the internet
Abstract:
HRUŠKOVÁ, Adriana. Advertisement on the Internet. [ Bachelor’s Dissertation ] The Institute of Hospitality Management. Prague : 2013. 61 pages. The dissertation describes advertising on the Internet. It explains the basic concepts about the Internet and advertising. Furthermore, it describes the various types of Internet advertising, its advantages and disadvantages, the functions of Internet advertising …víceAbstract:
HRUŠKOVÁ, Adriana. Reklama na internete. [Bakalárska práca ] Vysoká škola hotelová. Praha : 2013.61 strán. Bakalárska práca opisuje reklamu na internete. Vysvetľuje základné pojmy ohľadom internetu a reklamy. Ďalej popisuje druhy internetovej reklamy, jej výhody a nevýhody, funkcie internetovej reklamy. Tiež porovnáva reklamu na internete s tradičnýmireklamnými médiami ako je televízia, noviny alebo …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
Hana Barborková -
The history of skateboarding and the production of skateboards in connection with the processing of veneer in the USA
Martin SÝKORA -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Vplyv reklamy na deti
Stanislava Čavojská -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Michaela Vítová -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová