On-line marketingová komunikace společnosti Beescale – Bc. Tomáš Pižl
Bc. Tomáš Pižl
Master's thesis
On-line marketingová komunikace společnosti Beescale
On-line marketing communication of the company Beescale
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line marketingu společnosti Beescale. V teoretické části je popsána problematika on-line marketingu včetně marketingové strategie a on-line marketingových nástrojů. Podstatou praktické části je analýza on-line marketingové komunikace společnosti Beescale. Součástí je analýza konkurence, optimalizace pro vyhledávače a testování přístupnosti webových stránek …moreAbstract:
This thesis is about online marketing problematic of Beescale company. Theoretical part describes online marketing problems as well as marketing strategy and tools. The main point of the practical part is Beescale online marketing communication analysis. Part of it also are competition analysis, search optimization and accessibility of the web sides. In this project I have checked to details each companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIŽL, Tomáš. \textit{On-line marketingová komunikace společnosti Beescale}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/1pwf1e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights