Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů – Mgr. Jana Rozsypálková
Mgr. Jana Rozsypálková
Diplomová práce
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Self-regulated Learning and Language Learning Strategies in the Context of Language Training of the Czech Military Professionals
Anotace:
Cílem mé diplomové práce s názvem „Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů“ je přiblížit problematiku autoregulovaného učení v souvislosti s účinností učení dospělých, identifikovat úroveň autoregulace učení a spektrum používaných strategií učení cizímu jazyku účastníků jazykových kurzů Ministerstva obrany České republiky, …víceAbstract:
The aim of the thesis called “Self-regulated Learning and Language Learning Strategies in the Context of Language Training of the Czech Military Professionals“ is to approach the issue of self-regulated learning in connection with the effectiveness of adult learning, identify the level of self-regulation in learning and the range of employed language learning strategies reported by participants of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tigsy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2021
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZSYPÁLKOVÁ, Jana. \textit{Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1q0x9t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku na gymnáziu: Doporučení pro praxi
Pavlína Mauerová