Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů – Mgr. Jana Rozsypálková
Mgr. Jana Rozsypálková
Master's thesis
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Self-regulated Learning and Language Learning Strategies in the Context of Language Training of the Czech Military Professionals
Abstract:
Cílem mé diplomové práce s názvem „Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů“ je přiblížit problematiku autoregulovaného učení v souvislosti s účinností učení dospělých, identifikovat úroveň autoregulace učení a spektrum používaných strategií učení cizímu jazyku účastníků jazykových kurzů Ministerstva obrany České republiky, …moreAbstract:
The aim of the thesis called “Self-regulated Learning and Language Learning Strategies in the Context of Language Training of the Czech Military Professionals“ is to approach the issue of self-regulated learning in connection with the effectiveness of adult learning, identify the level of self-regulation in learning and the range of employed language learning strategies reported by participants of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tigsy/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2021
- Supervisor: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROZSYPÁLKOVÁ, Jana. \textit{Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1q0x9t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku na gymnáziu: Doporučení pro praxi
Pavlína Mauerová