Ing. Ondřej Dudák
Diplomová práce
Marketingové řízení v podniku
Marketing Management in Company
Anotace:
Z důvodu nezbytnosti marketingu v řízení podniku se práce věnuje marketingovému řízení v podniku. Práce se zaměřuje na malý podnik působící na značně specifickém trhu se zdravotnickými prostředky pro tělesně postižené. Specifika trhu jsou v práci rozebrány a vysvětleny. Cílem práce je připravit marketingový plán, který navrhne možnosti posílení pozice podniku na trhu a zlepšení péče o zákazníky. Nejprve …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing management of a company. Marketing management is viewed as a crucial part of the company’s management. This thesis focuses on a small company that acts on a considerably specific market with health and mobility aids for handicapped persons. The specifics of the market are broken down and explained. The main goal of the thesis is to prepare a marketing plan to strengthen …víceKlíčová slova
Marketingové řízení Marketingový výzkum Analýza STEEP Analýza konkurence Analýza SWOT Matice GE Marketingové plánování Marketingové cíle Marketingová strategie Marketingový mix Zdravotnické prostředky Zdravotní pojišťovny Tělesně postižení Marketing management Marketing research Analyse STEEP Competition analysis Analyse SWOT Model GE Marketing planning Marketing targets Marketing strategy Marketing mix Health and mobility aids Medical instance company Handicapped persons
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ihxpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz osob s onemocněním HIV/AIDS
Tereza HERZÁNOVÁ -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková