Ing. Ondřej Dudák

Diplomová práce

Marketingové řízení v podniku

Marketing Management in Company
Anotace:
Z důvodu nezbytnosti marketingu v řízení podniku se práce věnuje marketingovému řízení v podniku. Práce se zaměřuje na malý podnik působící na značně specifickém trhu se zdravotnickými prostředky pro tělesně postižené. Specifika trhu jsou v práci rozebrány a vysvětleny. Cílem práce je připravit marketingový plán, který navrhne možnosti posílení pozice podniku na trhu a zlepšení péče o zákazníky. Nejprve …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing management of a company. Marketing management is viewed as a crucial part of the company’s management. This thesis focuses on a small company that acts on a considerably specific market with health and mobility aids for handicapped persons. The specifics of the market are broken down and explained. The main goal of the thesis is to prepare a marketing plan to strengthen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance