Podnikatelský plán - rozvoj sítě maloobchodních prodejen s módním zbožím – Luboš Majer
Luboš Majer
Bakalářská práce
Podnikatelský plán - rozvoj sítě maloobchodních prodejen s módním zbožím
Business plan - development of a network of fashion stores
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je aktualizace podnikatelského plánu pro existující maloobchodní síť prodejen s módním značkovým džínovým sortimentem včetně vhodných doplňků. Nejdříve je popsán historický vývoj výroby a prodeje značkových džínsů a specifika jejich nabídky. Následně jsou představeny historické výsledky společnosti, aktuální pozice na trhu v rámci ČR a aktuální finanční výkazy. Analytická …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to update the business plan for the existing retail network of stores with fashion branded denim range, including suitable accessories. First, the historical development of production and sales of branded jeans and the specifics of their offer are described. Subsequently, the historical results of the company, the current market position in the Czech Republic and …víceKlíčová slova
džíny móda maloobchod ceny dodavatelé zákazníci motivace personál obrátka zásob pronajímatelé
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler