Kompensationsstrategien im Rahmen des sprachbewussten DaF-Unterrichts – Mgr. Marie Čalkovská
Mgr. Marie Čalkovská
Diplomová práce
Kompensationsstrategien im Rahmen des sprachbewussten DaF-Unterrichts
Compensation Strategies in Context of Language Awareness in DaF-Lessons
Abstract:
This thesis focuses on the compensation strategies as part of language awareness in teaching German as a foreign language. The theoretical part deals with autonomous learning and language awareness, which are considered to be the basis for learning and compensation strategies. The other chapters in detail describe compensation strategies in foreign language lessons. The theoretical study is followed …víceAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o tématu kompenzačních strategií v rámci jazykového uvědomění ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Teoretická část se věnuje autonomnímu učení a jazykovému uvědomění, které jsou považovány za východisko pro učební a kompenzační strategie. Další kapitoly se podrobně věnují kompenzačním strategiím ve výuce cizích jazyků. Na teoretické poznatky navazuje praktická část, která …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6k84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA