Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o. – Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Master's thesis
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Project of implementing of elements of CRM in concern AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zaváděním prvků CRM v průmyslové společnosti AGENTURA OSMA. Teoretická část obsahuje shrnutí literárních teoretických podkladů o řízení vztahů se zákazníky. Následná praktická část využívá tuto teoretickou základu pro analytické posouzení CRM ve společnosti AGENTURA OSMA. Součástí praktické části je také projekt implementace prvků CRM. Projekt navrhuje vhodnou segmentaci zákazníků …moreAbstract:
The thesis is concerned with implementing of elements of CRM in industrial concern AGENTURA OSMA. Theoretical part includes summary of literary theoretic base about customer relationship management. Subsequent practical part makes use of this theoretical base for analytical evaluation of CRM in AGENTURA OSMA. There is project of imple-menting of CRM´ elements in practical part. Project proposes suitable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5946
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIPRYSOVÁ, Gabriela. \textit{Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/1qw23s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIPRYSOVÁ, Gabriela. Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková