Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Karolína Kučerová
Karolína Kučerová
Bachelor's thesis
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Proposal of measures to increase customer satisfaction of selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu. Cílem je zjistit, zda a s čím jsou zákazníci spokojeni, a naopak s čím ne a co by se podle nich mělo zlepšit. Na základě toho jsou pak navržena určitá opatření, která povedou ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření ve vybraném podniku. V teoretické části …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on increasing the customer satisfaction based on marketing research. The goal is to find out if and with what customers are satisfied and what they think should be improved. Based on this, certain measures are then proposed and will lead to increased customer satisfaction. The research was carried out using a questionnaire survey in a selected company. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Vokáčová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Karolína. \textit{Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qyyru/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek
Názov
Vložil
Vložené
Práva