Uplatnění psychologie v marketingu – Bc. Tereza Tomášková
Bc. Tereza Tomášková
Diplomová práce
Uplatnění psychologie v marketingu
The application of psychology in marketing
Anotace:
Téma mojí diplomové práce je Uplatnění psychologie v marketingu. V teoretické části se nejprve zaměřuji na psychologii v ekonomice všeobecně a dále na charakteristiku marketingu se zaměřením na psychologické aspekty a osobnost spotřebitele. Pro analytickou část jsem vybrala konkrétní společnost, na které detailně rozeberu uplatnění psychologických prvků v marketingové strategii firmy. Dále se budu …víceAbstract:
The theme of my master's project is the application of Psychology in marketing. In the theoretical part, I'm focusing on Psychology in Economy in general. Later on, I'm going more into characteristics of Marketing with focusing on the Psychological aspects and the personality of consumer. For the analytical part, I have chosen a particular company where I will analyse the Psychological elements in …víceKlíčová slova
psychologie marketing spotřebitel klient zákazník logo název rebranding reklamní kampaň
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12868/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁŠKOVÁ, Tereza. \textit{Uplatnění psychologie v marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/1r96qx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná -
Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy
Adéla Djelmová