Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke – Tomáš Michálek
Tomáš Michálek
Bakalářská práce
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Customer relationship management in a selected bank
Abstract:
This bachelor’s thesis is dealing with the control of the customers in the UniCredit Bank, Czech Republic, a.s., which is the strongest and the most efficient bank in Middle and Eastern Europe. This work is divided into 3 parts, teoretic, analytic and proposal. First chapter is focused on the characteristic of the relation marketing, especially on the participants, values and the procedure of taking …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá riadením vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti UniCredit Bank Czech Republic, a.s., ktorá je najsilnejšia a najvýkonnejšia banka v strednej a východnej Európe. Táto práca má tri časti, teoretickú, analytickú a návrhovú. Prvá kapitola je zameraná na charakteristiku vzťahového marketingu, pričom je kladený dôraz na jej účastníkov, hodnoty a samotný proces riadenia vzťahov. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j2v1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane