Kateřina MIKOVČÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy

Retail marketing of a chosen business company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy" je analyzování marketingových nástrojů obchodního řetězce Globus ČR, k. s. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti obchodu, nástroje marketingu maloobchodu, ale také současné trendy v maloobchodním prostředí. V praktické části je představena společnost Globus ČR, k. s. a jednotlivé marketingové nástroje, které …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis "Retail marketing of a chosen business company" is to analyze the marketing tools of the retail chain Globus ČR, k. s. The theoretical part describes basic concepts of business environment, retail marketing tools and also current trends in this area. The practical part deals with the retail company Globus ČR, k. s. and individual marketing tools that are used to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42167

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKOVČÁKOVÁ, Kateřina. Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická