Diagnostika učebních stylů žáka – Bc. Klára Bořutová
Bc. Klára Bořutová
Diplomová práce
Diagnostika učebních stylů žáka
Diagnostic of pupils lerning styles
Anotace:
Téma mé diplomové práce je „ Diagnostika stylů učení žáků na druhém stupni ZŠ. “ Práce se snaží o nástin této dnes velice aktuální problematiky. Má práce podává poznatky jak o preferovaných stylech učení dnešních žáků na základní škole, tak i návod jak tyto styly učení diagnostikovat či jak je měnit nebo ovlivnit. Tímto může také pomoci učitelům přizpůsobit jejich výukový styl a učivo potřebám žáka …víceAbstract:
My diploma thesis drala with the topic „Diagnostic of learning styles of middle school students“. I'm trying to use up to date information to present actual situation in this area. My work both gives report about preferred learning styles of today's secondary school students and tries to come up with ways to diagnose them and influence them for better results. Therefore I can provide possible advices …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j0h9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Diagnostika učebních stylů a strategií studentů 1. a 2. roč. střední školy a posluchačů jazykové školy
Jana Janečková -
Specifické učební styly studentů a odpovídající strategie učení se zaměřením na výuku angličtiny
Jana Machová -
Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči
Romana Vacenovská