Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice – Klára ŠINDELKOVÁ
Klára ŠINDELKOVÁ
Diplomová práce
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Development Instructor Course Vacation School Lipnice
Anotace:
Předkládaná diplomová práce vytváří první ucelený přehled Instruktorských kurzů Prázdninové školy Lipnice (IK PŠL) včetně obsahové náplně těchto kurzů. Obsahy dvaceti ročníků kurzů v rozmezí let 1981 - 2015 analyzuje a na základě zjištěných změn popisuje vývoj jednotlivých předmětů i celkový vývoj IK PŠL. Dále práce analyzuje a interpretuje rozhovory s šéfinstruktory Instruktorských kurzů. Pomocí rozhovorů …víceAbstract:
The presented thesis introduces the first comprehensive overview in instructor's courses of Vacation School Lipnice (IK PSL), including their contents, or objects that have been pursued during individual courses. The thesis analyzes the contents of twenty courses (years 1981 2015) and on the bases of the changes discovered it describes the development of individual subjects and the overall development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radek Hanuš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDELKOVÁ, Klára. Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva