Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt – Bc. Duy Hoang
Bc. Duy Hoang
Bakalářská práce
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Marketing communication via Twitter - project
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti Starbucks prostřednictvím Twitteru a vypracovat projekt marketingové komunikace prostřednictvím Twitteru pro společnost Starbucks. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích obecně. V druhé kapitole je analyzován marketingový komunikační mix společnosti Starbucks …víceAbstract:
The goal of bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the company Starbucks via Twitter and to create a project of the marketing communication via Twitter for the company Starbucks. The work is divided into four chapters. First charter is dedicated to a marketing communication via social media in general. The second chapter is about analysis of marketing communication of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z8g6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane