Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory – Ing. Václav Bartoš
Ing. Václav Bartoš
Diplomová práce
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Phenomenon of Private Labels and tools of his marketing support
Anotace:
Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Privátní značky jsou v Evropě velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace v ČR se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci, co motivuje obchodníky …víceAbstract:
Nowadays full of competition retailers are competing for every customer and private labels are important component in this battle. Private labels are very popular and extensive in Europe and its part in book-shelfs in foreign retailers is very high. Situation in Czech Republic is getting closer to this trend and therefore is very important to determine how the products sold under private labels are …víceKlíčová slova
Značka privátní značka marketingové komunikace budování značky poziční strategie konkurence spotřebitel výzkum hypermarket supermarket diskont maloobchod maloobchodník zákazník výrobce produkt výrobek brand private label marketing communication brand building positional strategy competition consumer research discount label product customer retailer retail
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sw6hm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko