Bc. Alžběta Chrobáková

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entry into territorially new markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií při vstupu podniku na teritoriálně nové trhy. Cílem bylo navržení marketingové strategie pro novou brněnskou pobočku kavárny Relax. Jedná se již o druhý podnik majitelů, přičemž první byl zřízen na pražském sídlišti a úspěch mu zajistila doplňková služba v podobě dopoledních kurzů pro děti. V první části jsou zpracovány poznatky z odborné literatury …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy when the company enters territorially new markets. The aim was to design a marketing strategy for the new Brno branch of the Relax café. It is the owners' second business, with the first being set up in a Prague housing estate, and success provided by an additional service in the form of morning courses for children. The first part summarizes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.