SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání – Vladimír HILL
Vladimír HILL
Bakalářská práce
SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání
SAMR model and its practical implementation in education.
Anotace:
Na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity se autor práce v průběhu svého studia setkal s pedagogy, kteří se problematice zavádění ICT nástrojů do edukačního procesu věnují již delší dobu, ať už během výuky na základních, středních, nebo vysokých školách. Díky jejich přístupu se sám začal zajímat o to, jak technologie ovlivňuje výuku. Brzy zjistil, že nejlépe všechny otázky na tuto problematiku vystihuje …víceAbstract:
At the Faculty of Education of the University of Ostrava, the author met with teachers who have been dealing with the issue of introducing ICT tools into the educational process for a long time, whether during teaching at primary, secondary or higher education institutions. Thanks to their approach, he became interested in how technology affects teaching. He soon found out that the view through the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HILL, Vladimír. SAMR model a jeho praktická realizace ve vzdělávání. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech
Zdeněk HULVA -
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních
Lukáš MACHURA -
Mobilní dotykové zařízení jako podpora osobního digitálního portfolia učitele
Jakub JOSEFUS -
Mobilní dotykové zařízení jako tvůrčí nástroj ve výuce českého jazyka a literatury.
Sabina VALÍKOVÁ -
Mobilní dotyková zařízení a jejich vliv na individualizaci výuky
Matěj PŘEČEK -
Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení
Zdeněk HULVA -
Vytvoření sady úloh pro rozvoj digitální gramotnosti ve výuce předmětů oblasti Člověk a příroda na 2. stupni ZŠ se zaměřením na mobilní zařízení
Alena PAVLÁSKOVÁ -
Návrh webového rozhraní Informačního systému Masarykovy univerzity pro mobilní dotyková zařízení
Tomáš Truben