Výtvarný program pro děti inspirovaný živly – Anna Šefrová
Anna Šefrová
Bakalářská práce
Výtvarný program pro děti inspirovaný živly
Art program for children inspired by elements
Anotace:
V posledních letech se přírodní živly staly velmi slýchanou tématikou. Nebyla jsem ten typ člověka, který se dokázal ponořit do této tématiky, ale jakmile jsem začala zjišťovat více informací, uvědomovala jsem si, jak jsou důležité. Čím více jsem se dostávala do dané problematiky, uvědomila jsem si, jak jsou naše životy jimi ovlivněny, ale také jejich existence ovlivněna člověkem. Tyto živly nejsou …víceAbstract:
The natural elements have been often discussed lately. First it was really difficult to write about such a topic. However, as I had learned more information about the natural elements, this topic became easier to write about and it also seemed very important. I have realized that our everyday lives are inspired by the elements as well as the elements are affected by us.I am going to introduce the natural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. A. Lucrezia Škaloudová - Puchmajerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šefrová, Anna. Výtvarný program pro děti inspirovaný živly. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Outdoorové pohybové aktivity pro mladší školní věk v rámci skautského tábora
Kateřina DOLEJŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1tsez6 1tsez6/2
10. 5. 2021