Facebook jako komunikační a marketingový nástroj – Bc. Pavel Zahrádka
Bc. Pavel Zahrádka
Bakalářská práce
Facebook jako komunikační a marketingový nástroj
Facebook as Instrument of Communication and Marketing
Anotace:
Bakalářská práce „Facebook jako komunikační a marketingový nástroj“ se v teoretické části zabývá popisem marketingu na internetu, především virálního marketingu a advergamingu. Následuje popis nejrozšířenějších sociálních sítí a jejich historie, charakteristika uživatelů a vliv sociálních sítí. Dále jsou popsány možnosti prezentace na Facebooku a volba vhodných nástrojů komunikace. V praktické části …víceAbstract:
Bachelor thesis "Facebook as a communication and marketing tool" in the theoretical part describes marketing on the Internet, especially viral marketing and advergaming. The following is a description of the most popular social network sites and their history, characteristics of users and the impact of social networks. Furthermore, the possibilities of presentation on Facebook and choice of appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lgiet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie kriminalistiky
Borovský Borovský -
Internet a budování sociálních sítí (Facebook, Twitter, atp.) - historie, zkušenosti, současný stav
Petr Perný -
Internet, jeho historie a součanost
Pavel Pudil -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková