Bc. Pavel Zahrádka

Bakalářská práce

Facebook jako komunikační a marketingový nástroj

Facebook as Instrument of Communication and Marketing
Anotace:
Bakalářská práce „Facebook jako komunikační a marketingový nástroj“ se v teoretické části zabývá popisem marketingu na internetu, především virálního marketingu a advergamingu. Následuje popis nejrozšířenějších sociálních sítí a jejich historie, charakteristika uživatelů a vliv sociálních sítí. Dále jsou popsány možnosti prezentace na Facebooku a volba vhodných nástrojů komunikace. V praktické části …více
Abstract:
Bachelor thesis "Facebook as a communication and marketing tool" in the theoretical part describes marketing on the Internet, especially viral marketing and advergaming. The following is a description of the most popular social network sites and their history, characteristics of users and the impact of social networks. Furthermore, the possibilities of presentation on Facebook and choice of appropriate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní