Ing. Arnošt Zeman

Bakalářská práce

Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.

Advertising effect and its influence on the consumer behavior of 12 to 15 year old children in regard to sweets and fast food.
Anotace:
V teoretické části jsem popsal reklamu a psychologické aspekty, jakými může reklama ovlivnit chování spotřebitelů, konkrétně dětí. Popsal jsem působení televizní reklamy a analýzu televizních reklamních prostředků. V závěru teoretické části jsem popsal psychologii a spotřební chování dětí ve věku 12 až 15 let. V praktické části jsem se zabýval reklamou na sladkosti a rychlé občerstvení, vypracoval …více
Abstract:
In the theoretic part I described the psychological aspects of advertising and how it can influence the behavior of consumers, concretly children. I described and analysed the influence of TV advertising. In the conclusion of the theoretic part I described the psychology and consumer behavior of children between the ages of 12 to 15 years. In the practical part I dealed with the advertisements of sweets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní