Ing. Sandra Špalková

Bachelor's thesis

Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně

Characteristics of targeted groups and analysis of commerce and noncommerce advertising campaigne
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzování charakteristiky cílových skupin a provedení analýzy komerční a nekomerční reklamní kampaně. V teoretické části se zaměřím na marketing, reklamu, reklamní kampaň a cílové skupiny na základě nových poznatků v těchto oblastech. Praktická část mé práce se bude zabývat konkrétní známou komerční a nekomerční kampaní. Pro získání údajů za účelem jejich analyzování …more
Abstract:
The aim of my bachelor work is to analyze a characteristics of target groups and commercial and noncommercial advertising campaign. The theoretical part will be focused on marketing, advertising, advertising campaign and target groups on the basis of a new knowledge in these areas. The practical part of my work will deal with a specifics of commercial and non-commercial campaigns, for which purpose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2011
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní