Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně – Ing. Sandra Špalková
Ing. Sandra Špalková
Bachelor's thesis
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Characteristics of targeted groups and analysis of commerce and noncommerce advertising campaigne
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzování charakteristiky cílových skupin a provedení analýzy komerční a nekomerční reklamní kampaně. V teoretické části se zaměřím na marketing, reklamu, reklamní kampaň a cílové skupiny na základě nových poznatků v těchto oblastech. Praktická část mé práce se bude zabývat konkrétní známou komerční a nekomerční kampaní. Pro získání údajů za účelem jejich analyzování …moreAbstract:
The aim of my bachelor work is to analyze a characteristics of target groups and commercial and noncommercial advertising campaign. The theoretical part will be focused on marketing, advertising, advertising campaign and target groups on the basis of a new knowledge in these areas. The practical part of my work will deal with a specifics of commercial and non-commercial campaigns, for which purpose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lhiuh/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPALKOVÁ, Sandra. \textit{Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1ut16z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná