Bc. Tomáš RUCKÝ
Diplomová práce
Jakou moc má reklama?
What is the power of advertisement?
Anotace:
Cílem práce je popsání základních principů fungování reklamních sdělení ve smyslu spotřebitelském, ale i společenském a sociálním. Chceme zjistit, zda vůbec a případně jak s tématem reklamy pracovat při výchově a vzdělávání žáků. Práce by měla odpovědět na otázku, jak hluboce reklama ovlivňuje v nákupním chování naši dospívající mládež, zejména potom ve vztahu ke značkám a značkovým produktům. Práce …víceAbstract:
The aim of the thesis is the description of basic principles of how advertising announcement works concerning the aspect of consumer as well as the societal and social aspects. I would like to find out whether and possibly how to work with the advertisement along with education and school training. The thesis should answer the question how deeply the advertisement influences our adolescents´ shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUCKÝ, Tomáš. Jakou moc má reklama?. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační schopnosti studentů Pedagogické fakulty
Markéta Holá -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka NEČASOVÁ -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková