Bc. Tomáš RUCKÝ
Master's thesis
Jakou moc má reklama?
What is the power of advertisement?
Abstract:
Cílem práce je popsání základních principů fungování reklamních sdělení ve smyslu spotřebitelském, ale i společenském a sociálním. Chceme zjistit, zda vůbec a případně jak s tématem reklamy pracovat při výchově a vzdělávání žáků. Práce by měla odpovědět na otázku, jak hluboce reklama ovlivňuje v nákupním chování naši dospívající mládež, zejména potom ve vztahu ke značkám a značkovým produktům. Práce …moreAbstract:
The aim of the thesis is the description of basic principles of how advertising announcement works concerning the aspect of consumer as well as the societal and social aspects. I would like to find out whether and possibly how to work with the advertisement along with education and school training. The thesis should answer the question how deeply the advertisement influences our adolescents´ shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUCKÝ, Tomáš. Jakou moc má reklama?. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační schopnosti studentů Pedagogické fakulty
Markéta Holá -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka NEČASOVÁ -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková