Nové výzvy v obchodní strategii firmy SCA Packaging (s využitím současných trendů v oblasti CRM) – Ing. Věra Svobodová
Ing. Věra Svobodová
Master's thesis
Nové výzvy v obchodní strategii firmy SCA Packaging (s využitím současných trendů v oblasti CRM)
New chalenges in the business and sales strategy of the company SCA Packaging (by using the current trends of CRM scope)
Anotácia:
Tato diplomová práce v úvodu představuje společnost SCA Packaging Česká republika před a po akvizici zahraniční společností a zabývá se především aplikací nových trendů v oblasti prodeje a designu.Protože se společnost SCA zabývá výrobou obalů, již dávno nejsou zákazníky jen firmy, které tyto obaly používají k balení svých výrobků (B2B), ale stále častěji se obaloví producenti musí soustředit a zaměřovat …viacAbstract:
At the beginning of this dissertation I introduce the company SCA Packaging in Czech Republic before and after the acquisition by the foreign company. The main aim of this work is to analyze the implementation of new trends in the area of sales and design.For SCA Packaging, who is the producer of packages, the customer portfolio is not only represented by companies who needs the packages to pack their …viacKľúčové slová
Segmentace trhu Positioning Targeting Organizační struktura Konkurence Klasifikace zákazníků Design centrum CRM (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) Keywords Market segmentation Organization structure Competition Accounts/customers classification Design Centre CRM (customer relationship management)
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sqgrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ