Žaneta Churavá

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace nové značky na trhu

Marketing Communication Analysis of a New Brand on the Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace nově vzniklé značky na trhu. Analýza je aplikována na prostředí osobní železniční dopravy a konkrétní firmu LEO Express, a.s. LEO Express,a.s. je jedním ze tří konkurenčních dopravců, kteří provozují vlaky na trase Praha - Ostrava. Cílem práce je analyzovat použité komunikační nástroje společnosti, zhodnotit jejich provedení a dopad na spotřebitele …více
Abstract:
The topic of this thesis is marketing communication analysis of a new brand on the market. The analysis is applied to the passenger rail industry and a specific company LEO Express, a.s. LEO Express, a.s. is one of the three competing carriers who operate trains on the route Prague - Ostrava. The objective of the thesis is to analyse the communication means used by this company, to evaluate their implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod