Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu – Natalia Vyvial
Natalia Vyvial
Diplomová práce
Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu
Application of Marketing Analysis and Research Tools for a Selected Product
Anotace:
Předmětem diplomové práce je optimalizace produktu, marketingová analýza a marketingový výzkum vybraných produktů. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové analýzy, marketingového výzkumu a zpracování dat. V rámci této práce byla provedena analýza a výzkum pomocí dotazování a následné navržení cesty optimalizace produktu spojené s lepším využitím nástrojů marketingového managementu. Dále …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is product optimization, marketing analysis and marketing research of selected products. The theoretical part describe the tools of marketing analysis, marketing research and data processing. Part of this thesis, an analysis and research was carried out using surveying and then proposed ways of product optimization associated with better use of marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYVIAL, Natalia. \textit{Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vaxno/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa