Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON – Bc. Eva Juřenčáková
Bc. Eva Juřenčáková
Master's thesis
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Communication strategy of GNOMON film production
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavení návrhu komunikační strategie pro brněnskou filmovou produkci GNOMON. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezen pojem marketingové komunikace spolu s jednotlivými kroky plánování komunikační strategie. Důraz je kladen na popis vybraných nástrojů komunikačního mixu na internetu. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a communication strategy for GNOMON film production in Brno. The thesis is divided into two parts; a theoretical and a practical one. The theoretical part involves marketing communications, particular steps of communication planning and description of selected tools of online communication mix. The practical part is focused on creating a communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ep21x/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček