Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v odborném učilišti. – Bc. Iva Hošková
Bc. Iva Hošková
Bakalářská práce
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v odborném učilišti.
Education of pupils with special educational needs in training college.
Anotace:
Na základě poznatků o edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, zjištěných analýzou odborné literatury, se bakalářská práce zaměřuje na podmínky edukace ve zvoleném odborném učilišti, též na žáky, u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a nikoliv mentální retardace. Výzkumné šetření je zpracováno kvalitativní metodou. S využitím pozorování, rozhovoru a kazuistické …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to detail the methods used at specific training colleges within the Czech Republic to help prepare students with particular learning difficulties to enter the general work environment. These methods are not intended to be applied to students suffering mental retardation. The included qualitative analysis is based on published professional literature detailing the teacher …víceKlíčová slova
Speciální pedagogika legislativa integrace odborné učiliště mentální retardace poruchy učení individuální plán rámcový vzdělávací plán školní vzdělávací plán special pedagogy legislation integration training college cephalonia learning disorders individual plan skeleton education plan school education plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wcnuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Alena Šafrová
- Oponent: Mgr. Pavlína Cpinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Individuální vzdělávací plán do školní tělesné výchovy pro zrakově postiženého žáka
Žaneta VALENTOVÁ -
Individuální vzdělávací plán ve školní tělesné výchově u žáka s tělesným postižením
Lucie KUTHEILOVÁ -
Celoroční hra jako součást výchovně vzdělávací činnosti ve školní družině
Natálie Hanušová -
Školní vzdělávací plán zeměpisu na gymnáziu (vyšší stupeň)
Milena Bustová -
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný