Marketingová komunikace včetně projektové studie – Tereza Maršálková
Tereza Maršálková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Marketing communication including project study
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve firmě Slevomat. Slevomat je slevový portál, který se zaměřuje na prodej zboží a služeb. V posledních letech slouží jako inspirační portál a ukazuje spotřebitelům nové trendy v České republice. Cílem práce je navržení nové komunikační kampaně pro firmu Slevomat. Pro tento účel je zpracován audit marketingové komunikace zahrnující analýzu produktového …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Slevomat. Slevomat is a discount portal that focuses on the sale of goods and services. In recent years it has served as an inspirational portal and shows consumers new trends in the Czech Republic. The aim of this work is to design a new communication campaign for Slevomat. For this purpose, an audit of marketing communication including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h9t4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová