Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o. – Štěpán Osoha
Štěpán Osoha
Master's thesis
Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Aplications of international guerilla campaigns on czech market - nWave s.r.o.
Abstract:
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a …moreAbstract:
The first part of this thesis is devoted to the theoretical definition of marketing, marketing communications, and the very concept of guerilla marketing and its historical development. The following sections describe the various forms of guerilla marketing that are demonstrated in foreign, as well as Czech campaigns. The practical part is devoted to developing a communication campaign with the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40369
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Martin Mišenský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing
Iveta Stočková