Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království – Bc. Natalie Chramostová
Bc. Natalie Chramostová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království
Project Proposal of Marketing Communication in the Micro-region Království
Anotácia:
Záměrem diplomové práce bylo zpracování návrhu projektu marketingové komunikace v mikroregionu Království. Cílem bylo zvýšit povědomí mikroregionu u návštěvníků a to za využití, co nejmenšího množství finančních prostředků. Diplomová práce byla rozdělena na 2 částí. První část, teoretická, se zabývala zpracováním literárních poznatků zabývají-cích se problematikou zejména marketingového mixu a marketingové …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis was to develop a proposal for a marketing communication project in the microregion Království. The aim was to increase the awareness of the microregion among visitors, using as little money as possible. The diploma thesis was divided into 2 parts. The first part, theoretical, dealt with the processing of literary knowledge dealing with issues of marketing mix and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chramostová, Natalie. Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková