Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva – Štefan Pešta
Štefan Pešta
Bakalářská práce
Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva
Nástroje online marketingu a jejich vliv na úspěšnost podniku v sektoru stavebnictví
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení …víceAbstract:
This thesis deals with broader theme of online marketing and its tools in building industry. Designed campaign is specialized for PŠP s.r.o. Main campaign goal is to raise awareness of company. Results and cost-effectiveness is incorporated as well. Future specialization of company is discussed between retail selling of building material and construction activity. Campaign evaluation is discussed and …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou online marketingu a jeho nástrojov sektore stavebníctva. V praktickej časti je predstavená stavebná spoločnosť PŠP s.r.o., pre ktorú boli vytvorené a nastavené reklamné kampane s cieľom zvýšeniapovedomia danej spoločnosti. Práca sa zaoberá výsledkom kampaní a ich dopadom na finančnú stránku spoločnosti. V závere je riešená otázka, či bolo pre spoločnosť …víceKlíčová slova
Reklamní kampaň Propagace PPC Stavebníctvi Marketing Google Ads Online marketing FacebookKeywords
Advertising campaign Marketing Online marketing Google Ads Promotion Facebook PPC Building industryKlíčová slova
Stavebníctvo Marketing Online marketing Reklamná kampaň Facebook Google Ads Propagácia PPC
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová