Štefan Pešta

Bakalářská práce

Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspešnosť podniku v sektore stavebníctva

Nástroje online marketingu a jejich vliv na úspěšnost podniku v sektoru stavebnictví
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení …více
Abstract:
This thesis deals with broader theme of online marketing and its tools in building industry. Designed campaign is specialized for PŠP s.r.o. Main campaign goal is to raise awareness of company. Results and cost-effectiveness is incorporated as well. Future specialization of company is discussed between retail selling of building material and construction activity. Campaign evaluation is discussed and …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou online marketingu a jeho nástrojov sektore stavebníctva. V praktickej časti je predstavená stavebná spoločnosť PŠP s.r.o., pre ktorú boli vytvorené a nastavené reklamné kampane s cieľom zvýšeniapovedomia danej spoločnosti. Práca sa zaoberá výsledkom kampaní a ich dopadom na finančnú stránku spoločnosti. V závere je riešená otázka, či bolo pre spoločnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Igor Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický