Mgr. Pavlína BLAŽKOVÁ

Master's thesis

Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Analysis and project of the marketing strategy conception of SAZKA ARENA in Prague
Abstract:
Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto …more
Abstract:
This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2700

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAŽKOVÁ, Pavlína. Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.