Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze – Mgr. Pavlína BLAŽKOVÁ
Mgr. Pavlína BLAŽKOVÁ
Master's thesis
Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Analysis and project of the marketing strategy conception of SAZKA ARENA in Prague
Abstract:
Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto …moreAbstract:
This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2700
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŽKOVÁ, Pavlína. \textit{Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/1xfu6f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŽKOVÁ, Pavlína. Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk