Optimalizace interní obchodní sítě podniku v kontextu současné ekonomické situace – Marek Kubis
Marek Kubis
Master's thesis
Optimalizace interní obchodní sítě podniku v kontextu současné ekonomické situace
Optimization of Company´s Internal Sales Network in the Current Economic Situation
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza opatření, přijatých v období první vlny epidemie koronaviru, jejichž smyslem bylo podpořit interní obchodní síť a motivovat pracovníky k plnění obchodních cílů a poté doporučit optimalizaci těchto opatření. Diplomová práce obsahuje představení společnosti, ve které je téma diplomové práce zpracováváno, dále kapitolu teoretických východisek, která je zaměřena na …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze measures, which were undertaken during the first wave of coronavirus epidemic and then recommend optimization of this measures. Purpose of this measures was to motivate members of internal sales team to fulfill business goals. Thesis contains introduction of the company in which the topic of the thesis is processed, then continues to the chapter of theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/144178
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Šárka Vilamová
- Reader: Miriam Vilášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBIS, Marek. \textit{Optimalizace interní obchodní sítě podniku v kontextu současné ekonomické situace}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1xvwf6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMaster programme / field:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková